Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Η Ευδοξία Παρασίδου άνοιξε την τηλεόραση ...΄΄ την κάτσαμε τη βάρκα''

Μετά από το 2011 άνοιξα την τηλεόραση για να ακούσω την συνέντευξη του πρωθυπουργού ,,,,τώρα την έκλεισα πάλι ,,,,,, το συμπέρασμα λεγόμενο με λαϊκό τρόπο ΄΄ την κάτσαμε τη βάρκα'' ,,,, είναι αδαής γι'αυτό και επικίνδυνος ,,,,,,,,,,, αλίμονο σε αυτούς που ακόμη έχουν μικρά παιδιά και θα μεγαλώσουν σε μια χώρα με φτώχεια αλλά κυρίως με καθοδηγούμενη πληροφόρηση και παιδεία , περιορισμένες ελευθερίες και επιδόματα ,,,,,,,,,, ξυπνήστε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου