
Καλή κι ευλογημένη σχολική χρονιά σε όλους τους μαθητές, δασκάλους και γονείς. Με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα και περισσή δύναμη σε όλο τον κόσμο της εκπαίδευσης. Φέτος προβλέπονται αγώνες σε πολλά επίπεδα και η ομοψυχία είναι περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά απαραίτητη. Καλή αρχή, με ψηλά το κεφάλι και τις ευλογίες της Εκκλησίας μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου