Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Καλή,δημιουργική και γόνιμη σχολική χρονιά σε μαθητές,εκπαιδευτικούς και γονείς !!!! Μαρία Γιακαμόζη

Είναι ιδιαίτερη χαρά και μεγάλη η συγκίνηση να παρευρισκεσαι στον αγιασμό του σχολείου από το οποίο και συ αποφοιτησες. ..πολλά χρονια πρινΜνήμες γλυκές των παιδικών μαθητικών χρόνων ξυπνούν ...νιώθεις όμορφα,νοσταλγικά...Καλή,δημιουργική και γόνιμη σχολική χρονιά σε μαθητές,εκπαιδευτικούς και γονείς !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου