Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Σ ΟΛΟΥΣ!!!!!


Με τις ευλογιες της εκκλησιας μας, ξεκινησαμε σημερα τη νεα σχολικη χρονια. Ευχομαι σ ολους τους μαθητες, εκπαιδευτικους και γονεις καλη, δημιουργικη, εποικοδομητικη και αποδοτικη σχολικη χρονια, με υγεια, δυναμη, φωτιση. Αγαπητοι μαθητες, ειναι ευκαιρια απο σημερα να βαλετε νεους στοχους και να τους κατακτησετε!! Να κατακτησετε τις γνωσεις και τη ζωη, διοτι η γνωση μας δινει δυναμη και τα εφοδια ωστε να βαδιζουμε σταθερα και δυνατα στη ζωη μας..μην απογοητευεστε απο την κατασταση που επικρατει στη χωρα μας, προχωρατε μπροστα, μεσω της γνωσης!! Το σχολικο περιβαλλον θα σας βοηθησει να αποκτησετε δεξιοτητες, ικανοτητες, ολοκληρωμενη προσωπικοτητα και κριτικη σκεψη για να αντιμετωπιζετε τα προβληματα της καθημερινης ζωης σας
. Επιπλεον, πρεπει να σας πω, οτι θεωρω αυτονοητο και δεδομενο οτι στη σχολικη κοινοτητα, αυτη τη μεγαλη οικογενεια, θα υπαρχει σεβασμος των δικαιωματων ολων και αποδοχη της διαφορετικοτητας
. Επισης αυτονοητο θεωρω οτι θα υπαρχει σεβασμος του σχολικου περιβαλλοντος και δημοσιας περιουσιας, για τον επιπλεον λογο οτι ετσι δειχνουμε την παιδεια, το επιπεδο και τον πολιτισμο μας. Εμεις, ως δημοτικη αρχη, και παρα το γεγονος οτι διαχειριζομαστε τα λιγοτερα χρηματα, κανουμε τα περισσοτερα εργα και ειμαστε διπλα σ ολες τις σχολικες κοινοτητες. Ενδεικτικα και μονο αναφερω: βαφες, αλλαγες κουφωματων, επισκευες στεγων, κατασκευη νεων χωρων υγιεινης, οικοδομικες εργασιες, τοποθετηση αυλοπορτας, κοπη επικινδυνων δεντρων, τοποθετηση νεων υδρορροων, αντικατασταση αμιαντου και βεβαιως ο Δημος Σκυδρας ετοιμαζει, διαθετοντας το ποσο των 60.000 ευρω, το Ειδικο Επαγγελματικο Γυμνασιο Πελλας, το οποιο για πρωτη φορα θα λειτουργησει στο Νομο μας και θα λειτουργησει στα διοικητικα ορια του Δημου Σκυδρας. Η λειτουργια του στο δημο μας, μας γεμιζει χαρα και ικανοποιηση, καθως αποτελει χρονιο αιτημα του Δημου Σκυδρας. Θελω να ευχαριστησω τους εκπαιδευτικους ολων των βαθμιδων, με την πλειοψηφια των οποιων εχουμε αριστη και αψογη συνεργασια, θελω να ευχαριστησω τους συλλογους γονεων και κηδεμονων, με τους οποιους επισης εχουμε αριστη συνεργασια. Θελω ιδιαιτερα και ειδικα να ευχαριστησω τους προεδρους των σχολικων επιτροπων, πρωτοβαθμιας και δευτεροβαθμιας, τον Θεμη Κρητιδη και τον Γιαννη Θεοδοσιου, αντιστοιχα, που με το μερακι, τη διαθεση και την εργατικοτητα τους, προσεφεραν στις σχολικες μοναδες οτι απαιτουνταν, οπως θελω να ευχαριστησω και τους υπαλληλους του Δημου Σκυδρας. Καλωσοριζω, λοιπον, στα σχολεια μας ολους τους μαθητες, ειδικα τα "πρωτακια" που επιπλεον τους ευχομαι και καλη προσαρμογη, καλωσοριζω τους μαθητες, εκπαιδευτικους και γονεις του Ειδικου Επαγγελματικου Γυμνασιου Σκυδρας, τους μαθητες των νεων τμηματων ενταξης, εκτιμωντας οτι το σχολειο θα ειναι η μεγαλη οικογενεια, που θα τους υποδεχεται και θα τους στηριζει με μια ζεστη αγκαλια... Τελος, σ αυτους που βιαστηκαν να βγαλουν αδικα συμπερασματα, θα τους θυμισω οτι τα προβληματα και η αντιμετωπιση τους πρεπει να μας ενωνουν και οχι να μας χωριζουν και φιλικα και μονο, θα τους ευχηθω τα χαρισματα του φωτισμενου εκπαιδευτικου να τους καθοδηγουν παντα. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Σ ΟΛΟΥΣ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου