Πραγματοποιήθηκαν οι Αγιασμοί των σχολικών μονάδων στον Δήμο Αλμωπίας .
Στον Αγιασμό του 3ου δημοτικού σχολείου Αριδαίας τέλεσε τον Αγιασμό ο Πατήρ Στέφανος όπου παραβρέθηκαν , η Θεοδώρα Τζάκρη Υφυπουργός
,οι Δ/ντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Πέλλας και ο Δήμαρχος Αλμωπίας Δημήτρης Μπίνος γονείς και φυσικά οι μαθητές των σχολείων .
Δείτε σχετικό βίντεο από τις δηλώσεις των πολιτικών .
Όταν μπερδεύεται ο ρόλος του Δασκάλου με αυτόν του Εκπαιδευτικού, τότε δεν έχεις παρά να δεις μία παράσταση: ''ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ''. Τι φταίνε οι καημένοι οι μαθητές που πρέπει να υποστούν τόση επίδειξη ισχύος, γνωριμιών και ακατανόητων φράσεων; ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΙΟΝΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή