Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020

Στήριξη στα Λουτρά Πόζαρ και τις Ελληνικές λουτροπόλεις. Ενίσχυση του ιαματικού τουρισμού.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, γένι και κείμενο
Κοινοβουλευτική Ερώτηση καταθέσαμε μαζί με τους συναδέλφους Βουλευτές κκ. Χειμάρα και Ζεμπίλη προς την Κυβέρνηση, με την οποία ζητούμε τη στήριξη των λουτροπόλεων αναφορικά με τη φετινή κρίση αλλά και την εν γένει ενίσχυση του ιαματικού τουρισμού στη χώρα. Και οι 3 προερχόμαστε από περιφερειακές ενότητες που έχουν λουτροπόλεις.
🔹 Οι επιπτώσεις της υγειονομικής κάνουν αισθητή την παρουσία τους ειδικότερα σε κύριους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, όπως ο τουρισμός. Πέρα από την οριζόντια στήριξη του κλάδου
, την οποία ήδη σχεδιάζει και υλοποιεί η Κυβέρνηση, είναι πιο επιτακτικό από ποτέ να αξιοποιηθούν ευκαιρίες εναλλακτικού τουρισμού, που τόσο έχουν παραμεληθεί στο παρελθόν. Μία τέτοια μορφή είναι ο ιαματικός τουρισμός-θερμαλισμός, στην οποία κυρίαρχο ρόλο παίζουν οι λουτροπόλεις.
🔹 Στην Πέλλα, μεγάλο ποσοστό του τουρισμού οφείλεται στα Λουτρά Πόζαρ, έναν δημοφιλή προορισμό, γύρω από τον οποίο δραστηριοποιούνται δεκάδες τουριστικές επιχειρήσεις. Οι θεραπευτικές ιδιότητες των ιαματικών πηγών προσελκύουν επισκέπτες όλων των ηλικιών, από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
🔹 Σε αυτό το πλαίσιο, ρωτούμε τους Υπουργούς Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, Οικονομικών, Τουρισμού και Υγείας:
▪️ κατά πόσο περιλαμβάνεται στο σχεδιασμό της Κυβέρνησης η αύξηση -από 6 ημέρες που είναι σήμερα- των παροχών στο αντίστοιχο πρόγραμμα κοινωνικού ιαματικού τουρισμού,
▪️ ποια θα είναι τα μέτρα υγειονομικής προστασίας, τα οποία θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεγμένα στην περίπτωση των λουτροπόλεων, λόγω της φύσης της λειτουργίας τους και της δημοφιλίας τους σε άτομα τρίτης ηλικίας, τα οποία αποτελούν ευπαθείς ομάδες,
▪️ εάν σχεδιάζεται εξειδικευμένο υγειονομικό πρωτόκολλο για τις μονάδες αυτές,
▪️ εάν εξετάζεται η δυνατότητα μείωσης του ΦΠΑ σε 13% από 24% στα εισιτήρια λουτροθεραπείας, για την ενίσχυση του κλάδου,
▪️ εάν σχεδιάζεται στοχευμένη προς αυτή την κατεύθυνση καμπάνια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, επισημαίνοντας την ανάγκη διαφήμισης του θερμαλισμού και των θεραπευτικών του ιδιοτήτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου