Έτσι, οι μαθητικές καταλήψεις και οι παρεπόμενοι βανδαλισμοί αποκτούν, στη χώρα μας, εθιμικό χαρακτήρα. Εντάσσονται στην Παράδοσή μας, την “πολιτιστική” αλλά και τη “νομική”, όπως επιβεβαιώνει η Εγκύκλιος της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου (28/09/2011), που προσπαθεί να “τετραγωνίσει” την κυκλοθυμία της Δημόσιας Διοίκησης, θεωρώντας την ίδια την κατάληψη συγχωρητέα, αλλά τιμωρητέους τους βανδαλισμούς –μόνο, όμως, όταν γίνονται από εξωσχολικούς!
Θαυμάστε “νομικό” κείμενο:
Εγκύκλιος Εισαγγελίας Αρείου Πάγου, 28/09/2011
«Τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζεται συχνά το φαινόμενο της καταλήψεως των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από μερίδα μαθητών. (...) Όμως, οι συμπεριφορές αυτές, κατά τις καταλήψεις στα σχολεία, λαμβάνουν τη μορφή ποινικά κολάσιμων πράξεων, όπως είναι της διατάραξης οικιακής ειρήνης, της απρόκλητης φθοράς πράγματος, που χρησιμεύει για κοινό όφελος και της κλοπής.
Επειδή τα εγκλήματα αυτά διώκονται αυτεπάγγελτα, είναι αυτονόητη η εισαγγελική παρέμβαση, μέσω των αστυνομικών Αρχών, τόσο για τη βεβαίωση των εγκλημάτων όσο και την εξακρίβωση των στοιχείων των δραστών τους. Στο πλαίσιο αυτό, να ζητείται η συμβολή των εκπαιδευτικών του Σχολείου, οι οποίοι, κατά κανόνα, γνωρίζουν την ταυτότητα όσων πρωταγωνιστούν στις καταλήψεις. Σε εξαιρετικές και σοβαρές περιπτώσεις, επιβάλλεται να ακολουθείται και η αυτόφωρη διαδικασία, σε βάρος εξωσχολικών ενήλικων δραστών. Αντίθετα, η αυτόφωρη διαδικασία σε βάρος ανήλικων μαθητών πρέπει να αποφεύγεται. (…)».
Υπάρχουν προβλήματα στην Παιδεία; Βεβαίως! Τεράστια! Αλλά δεν λύνονται, όταν προστίθεται ακόμα ένα.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ
Επιτροπή Παιδείας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου