Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2021

Παρέλυσε νοσηλεύτρια ύστερα από τον δεύτερο εμβολιασμό με το εμβόλιο

 Νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre. Δεν έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο, καθώς μέχρι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ανάλογη περίπτωση. Πρόκειται για μία 40χρονη νοσηλεύτρια, μητέρα δύο παιδιών.

Η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν «καθαρή» κι εξετάζεται νευρολογικά από τους νευρολόγους για να διαπιστωθεί τι έχει συμβεί. «Εχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της», όπως αποκάλυψε στο Open TV και στην «Ωρα Ελλάδος» ο πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος και το επιβεβαίωσε και ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Γιάννης Καρβέλης.

«Ηταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου, έχουν εμβολιαστεί 400.000 άνθρωποι και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά λέμε ότι αυτή η συνάδελφος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα υγείας. 

Εχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου. Το λένε και οι γιατροί εκεί ξεκάθαρα, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου. Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, δεν λέμε τίποτα κακό για το εμβόλιο, αντιθέτως, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί» τόνισε ο κ. Γιαννάκος.

Πρόσθεσε πως: «Εχει κάνει και τις δύο δόσεις εμβολίου, κι αμέσως μετά τη δεύτερη δόση ανέβασε πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο, όπως μου είπε ύστερα από επικοινωνία που είχα μαζί της».

Ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Γιάννης Καρβέλης επιβεβαιώνει την ύπαρξη του περιστατικού όπως τόνισαν οι ρεπόρτερ του Open TV, όμως οι γιατροί δεν έχουν πει ξεκάθαρα αν είναι παρενέργεια του εμβολίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου