Τρία χρόνια μένει ακαθάριστος από χόρτα και κλαδιά που κλείνουν το δρόμο στον Παραδοσιακό οικισμό Γαρεφείου , αλλά ο δήμος Αλμωπίας δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο ...δεν τον καθαρίζει !!!
Ο δε αρμόδιος Αντιδήμαρχος Γιάννης Θεολόγου σε ερώτησή μας γιατί δεν καθαρίζουνε το δρόμο ,η απάντησή του ΄΄ έτσι είναι παντού ΄΄.
Επίσης η ομάδα κατεδάφισης του δήμου Αλμωπίας ,γκρέμισε το κιόσκι στην θέση Λουτρά Γαρεφείου ,ο Τζάμπας πήρε ότι ηταν χρήσιμο και τα σκουπίδια τα παράτησε στον χώρο της πηγής .
Αυτή είναι η αποτελεσματικότητα και η πραγματική εικόνα της σημερινής δημοτικής αρχής .
Παχιά λόγια και λεζάντα ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου